Reteta de diplomat ieftina si usoara de preparat.Aceasta reteta nu numai ca este ieftina dar si rapida si usoara pentru toata lumea.Am incercat de multe ori multe alte retete de diplomat ,dar parca nu ieseau asa cum doream ,dar aceasta reteta am aflat o de la o prietena de a mea care mereu o pregatea de zilele onomastice sau de sarbatori.Anul acesta am rugat o sa imi ofere si mie din secretele ei :) .Iar acum eu vi le ofer si voua :).


Reteta de diplomat ieftina si usoara de preparat,ce anume ne trebuie pentru aceasta reteta?

1 kg iaurt
1 cana jumate zahar
2 lamai
5 pliculete gelatina
1 punga piscoturi
2 cuti compot de ananas
1 punga de stafide
1 kg frisca Olala

Reteta de diplomat ieftina si usoara de preparat cum se prepara acum ,ingredientele le am observat nu sunt multe nu?:)

Se amesteca iaurtul cu gelatina si cu 1 cana si jumatate de zahar (aici eu va sfatuiesc sa fie caldut sa nu il dati in clocot),



se prepara frisca (dupa ce a ti terminat cu fiertu la iaurt ,gelatina si zaharul le luati depe foc si adaugati frisca si amestecati(sa opriti 5 linguri de frisca pentru ornat)adaugati zeama de lamaie in aluat in timp ce amestecati(ananasu si stafidele le amestecati cu compozitia sa fie si in interior).


Acum luam o tava de prajituri pe care asezam o folie de prajituri in tava,dupa toata acestea se toarna compozitia si se adauga piscoturile in compozitie, iar la urma se lasa la rece cam 1 ora jumate -2 ore maxim.



Dupa ce sa racit se rastoarna compozitia pe 1 platou fara folie si incepeti sal ornati cu frisca care va ramas si fructele ramase



(ananas,kivi,portocale). O sa vedeti ce minunatie si ce gust are aceasta reteta de diplomat ieftina si usoara de preparat.

Cauta retete

Se încarcă...

Primiţi noutăţi prin Email